I made this widget at MyFlashFetish.com.

Tuesday, April 19, 2011

contest Alya : Aku dan Alam

contest again??cam da kemaruk sgt nk masuk contest ann..contest nie pom aku terbace lam salAH satu blog lam followers aku,so pe lgi aku pom..terus join contest nie
xcited nk join walaupom dah banyak kali join tapi xpenah menang pom..adoyaiii..contest ni SI ALYA CHUMELL yg buat..

"tara!! nie laa banner contest die,lawa ann??teruja jadi nk masuk contest nie..

aku dan alam semulajadi cam xde jer gmbar yg sesuai..tp setelah dibelek-belek lam laptop aku,finally jumpe jgak laa gmbar aku dan alam..aku kan gile gambar,so kat mane-mane pasti ade gambar..
walapupon hakikatnye aku tak lawa tp snap pic menjadi kegilaan aku di setiap saat..

so inilah gambar yabg berjaya dijumpai...
**aku adalah insan yang memakai tudung oren itu..**

**bajet cam gambar nie menggambarkan keindahan alam kat belakang
**serius GILER berharap menang contest nie sebb dah banyak giler masuk contest xpenah menang pom..:(
**cam bese laa lam contest syarat die kena tag kawan-kawan..
so jum tgok sape yg kena..


done!!!maaf la sebb tag korang..:-)
jum same2 join contest nie..

No comments: