I made this widget at MyFlashFetish.com.

Sunday, April 17, 2011

"1st Contest Dari xcyber : Pose Depan Cermin"


nie penganjur contest nie. KLIK untuk maklumat lanjut k..:-)

tibe2 aku terbace pasal contest ni dan tibe2 rase nak try contest nie plak..
disebabkan aku memeang gile bergambar walaupom syok sendiri aku xkisah pom janji aku hepy ann..setelah 7 purnama aku mencari gamabr di depan cermin,aku decide nak pilih gambo nie walaupom xchantek!!!


aku dah bajet abis lawa lam pic nie..:-) walaupom pic nie nampak cam bajet cun sendiri tp xkisah laa sebb nie jer gmbar yg agak lawa bg orng xlawa mcm aku..:-)
syarat tuk join contest ini adalah kena tag 4 orng kawan aku dan mangsanye adalah


sory korang tag xminta izin tp sebb syarat contest nie cam nie..@__@
::muka manja minta maaf::

No comments: