I made this widget at MyFlashFetish.com.

Sunday, March 20, 2011

BiLa Saya MuLa MeLaRam...

Bile sebut sal dinner semua orang nk melaram n melawa,x terkecuali laa saya..huk3..awal2 ag dah siapkan baju n shawl tuk dinner..Mane boleh kalah an.nk tunjukkan kecantikkan pada semua orang bia terbukak cikit mata orang2 sekeliling 2..Lantak laa pe orang nk ckap janji aku puas hati dan xde plak asenya aku menyusahkan depa2 semua..Thanks bebamyak kat Kak HUda,mira sebb tolong saya cri baju,selandang n barang persiapan laen tuk dinner..(ala-ala nk kawen jer)

ini adalah geng2 ting-tong...

                                         Bajet chantek laa nie..
                                        No yg xbg luck pom..
                                             saya tekun makan..
                                         pose cikit~~
                                      die sangat chantek~~
siti nurwahidah~~

No comments: